Előadunk az Internet Hungary-n: a szerethető mobilmédia

Mi is ott leszünk idén az Internet Hungary-n, egy nagyon izgalmas előadással. Új tanulmányunk legfontosabb végkövetkeztetéseit fogjuk bemutatni, amelynek alapját három vezető magyar hírportál mobil appjának alapos felhasználói tesztelése képezi. Ha érdekel, mit is várnak a felhasználók egy natív mobilmédia alkalmazástól 2013-ban, ott a helyed az előadáson!

Internet Hungary? Ki? Hol? Miről?

Lichter Tamás, a Testbirds ügyvezetője is az előadók között lesz idén a 2013-as Internet Hungary-n. Előadását a B teremben tudjátok meghallgatni, október 16-án 11:20 perctől. Az előadás során Tamás a Testbirds által készített tanulmány legizgalmasabb megállapításait fogja bemutatni, amelynek alapját három vezető magyar hírportál mobil appjának alapos felhasználói tesztelése képezi. A Testbirds crowd tagjai letesztelték az appokat, majd számos kérdésre válaszolva osztották meg véleményüket velünk, mi pedig gondos elemzésnek vetettük alá a visszajelzéseket, hogy kézzelfogható tanácsokkal szolgálhassunk a mobilra fejlesztőknek. Ha érdekel, mit is várnak a felhasználók egy natív mobilmédia alkalmazástól 2013-ban, ott a helyed az előadáson! A részletes tanulmány az előadást követően blogunkon is elérhető lesz.

Az előadás rövid kedvcsinálóját itt olvashatjátok:

Az elmúlt évtized alaposan próbára tette a sajtót: az internet elterjedése jelentette az első komoly kihívást, majd miután az újonnan létrejött online médiapiac konszolidálódni kezdett, elemi erővel tört be a közösségi média és a mobilitás trendje. Hírekre természetesen továbbra is szomjaznak az emberek – felgyorsult világunkban talán még jobban, mint valaha, – így a technológia fejlődőséből nyertesként keveredhetnek elő, akik jól ráéreznek az olvasók folyamatosan változó igényeire. A közelmúlt egyik nagy vitája a mobilitás területén a natív appok és a mobilra optimalizált weboldalak hívői közt zajlik. Különösen fontos témakör ez az online sajtó számára, hiszen napjaink egyik legnagyobb kihívása számukra az okostelefonok és tabletek képernyőinek meghódítása. Tanulmányunkból készült előadásunk ebben az útkeresésben segíti őket. A Testbirds csapata elkötelezett híve annak, hogy a digitális térben olyan megoldások szülessenek, amelyeket a felhasználók örömmel használnak. Ezeket hívjuk szerethető alkalmazásoknak, és úgy gondoljuk, a legbiztosabb út hozzájuk, ha magukat a felhasználókat kérdezzük, mire is vágynak valójában. Pontosan erről szól a crowdtesting: platformunkon keresztül végfelhasználókkal teszteltettük le a legnépszerűbb magyar hírportálok mobilalkalmazásait. Azokat a közös tulajdonságokat kerestük, amelyek hozzájárulnak a sikerükhöz, és azokat a csapdákat, amelyeket a fejlesztőknek mindenképpen ki kell kerülnie. Az eredmények alapján a nagy App vs. Mobilweb vitában is állást foglalunk, valamint segítünk választ találni arra a kérdésre is: egyáltalán szüksége van-e egy hírportálnak natív mobil alkalmazásra?

Az Internet Hungary oldalán itt találtok információkat az előadásról.

LichterTamás_Testbirds_Kft_CEO Az előadóról: Lichter Tamás

Az ICT szektorban több mint 10 évig foglalkozott nagyvállalati IT rendszerek fejlesztésének irányításával. A UPC IT fejlesztési vezetői pozícióját hátrahagyva vállalta el a német alapítású Testbirds magyarországi képviseletének vezetését. A Testbirds célja hogy a fejlesztők és a végfelhasználók közt tátongó információs szakadékot áthidalja. A cég által alkalmazott crowdtesting koncepció lényege, hogy a valódi végfelhasználók a webes és mobil alkalmazásokat valós környezetben, saját eszközeiken tesztelik. A szakember megrendelői oldalról is jól ismeri a fejlesztések állandó problémáját: az eltávolodást a valódi felhasználói igényektől és a tesztelésre szánt idő rövidségét.

Oszd meg bátran: Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.