Szek.org: Hogyan javítsuk online felületünket?

Gyakran keresnek meg minket kisebb-nagyobb cégek azzal, hogy az online felületükkel „valami nincs rendben” – nem működik a konverzió, kevés a visszajelzés, ami van az sem túl pozitív, stb. – és ennek érdekében hajlandóak energiát áldozni arra, hogy teszteléssel kiderítsék a hiányosságokat. A tesztelés azonban nagyon tág fogalom – elképzelhető, hogy az ügyfél igényeinek felmérése után olyan megoldást ajánlunk, amit mi is tudunk nyújtani, de természetesen előfordul, hogy közösen arra a belátásra jutunk, hogy itt másféle eszközökre lesz szükség.

5 tesztelési módszer – 5 kérdés a választáshoz

Előadtunk a szek.orgon, az előadásunk pedig abban segített, hogy mi az az 5 fő lehetőség, amely irányokba el lehet indulni a tesztelés során – illetve mi az az 5 kérdés, amely segítségével választani tudunk közöttük:

  • Mi a célod a teszteléssel?
  • Mekkora összeget szánhatsz erre?
  • Mennyire sürget az idő?
  • Van-e valamilyen speciális tesztelői eszközigényed?
  • Van-e valamilyen speciális demográfiai igényed a tesztelőket illetően?

Habár az előadás a webshopokat szólítja meg elsősorban, ugyanolyan releváns bármilyen más digitális felület tesztelése esetén is. Az eredeti diák innen letölthetőek:

testbirds.hu/szekorg

A diák végigvezetnek ezeken a kérdéseken, és megmutatják, hogy az adott szempontból milyen eredményre számíthatunk egyik s másik megoldástól. Miután az érdeklődő végigment a prezentáción, remélhetőleg kikristályosodott a számára legoptimálisabb megoldás. Jó böngészést kívánunk ehhez!

Oszd meg bátran: Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.