Mik a banki mobilappokkal szembeni legalapvetőbb elvárások?

Hogyan befolyásolják a digitális csatornák a bankokkal való általános elégedettséget? Mely tényezők határozzák meg leginkább a netbankkal vagy a mobilalkalmazással kapcsolatos benyomásokat? Melyek a bankválasztás szempontjai?

A Testbirds digitális ügyfélélmény kutatást készített tesztelői bázisa bevonásával a bankszektorról. E kutatásunk eredményei közül néhány fontos, izgalmas megállapítást a SMART 2017 konferencián osztunk meg. Ezt követően – még ott a konferencián – a részletes eredmények, további konkrét tények, és a kutatás hátterének bemutatására külön workshopot szánunk.

Íme egy összefüggés a prezentációból:

mobilapp

Az ábra alapján arra következtethetünk, hogy az egyszerűség és a gyorsaság hiánya sokkal nagyobb elégedetlenséget okoz, mint elégedettséget annak megléte: így egy alkalmazás gyorsasága és használhatóságának egyszerűsége egyaránt alapvető elvárás, amiből a bankok mobilappért felelős kollégái nem engedhetnek.

A fentiekhez hasonló kérdésekre adunk választ a konferencián. Minden érdeklődőt szeretettel várunk. Jegyek itt.

Oszd meg bátran: Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.