Mik a 2017-es év legfőbb kihívásai az ügyfeleink számára?

Néhány héttel ezelőtt röviden megkérdeztük hírlevelünk olvasóit, melyek az idei év legjelentősebb kihívásai a számukra, és milyen változtatásokat terveznek az ügyfélélmény mérése kapcsán.

A kérdőívre összesen 19 válasz érkezett. Az elmúlt időszakban az ügyfeleinkkel folytatott tárgyalásaink során a beérkezett válaszokkal szinte megegyező visszajelzéseket kaptunk, így az alacsony elemszám ellenére is relevánsnak tartjuk az eredményeket.

A következő megállapítások jellemzően a banki és telekommunikációs iparban dolgozó vezető beosztású marketinges és UX/UI designért felelős szereplők visszajelzésein alapulnak.

A válaszadók szerint a vállalatokon belül a mindennapi munkát megnehezítő legjellemzőbb probléma, hogy túl sok feladatra fókuszálnak egyszerre, s teszik mindezt elegendő humán erőforrás hiányában.

A kihívások ellenére az ügyfélélmény mérését szinte mindenki jelentős feladatként éli meg, és elengedhetetlennek tartja annak folyamatos fejlesztését és hatékonysága növelését. A ügyfélélmény mérést érintő, jelenleg használt módszerek meglehetősen heterogének, de a kvantitatív és kvalitatív módszerek keverednek, amit mi kifejezetten üdvözölendőnek tartunk.

A touchpoint szerinti mérésekkel szemben a teljes ügyfélút tervezés (customer journey mapping), és az omnichannel működés kialakítása egyre hangsúlyosabbá válik. Nálunk is egyre többen érdeklődnek ebben a témában, ezért úgy tűnik, ez lesz az idei év egyik kiemelt fejlesztési iránya.

Oszd meg bátran: Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.